Jump to content
ET4FUN Taistelukoulu
Sign in to follow this  
J4n1

et4fun LAN gallup osa 1

Tuleeko Jakke TÄLLÄ KERTAA oikeesti LANeille  

14 members have voted

1. 1. Tuleeko Jakke TÄLLÄ KERTAA oikeesti LANeille

• Totta helvetissä!!!
      2
    • Kyllä se taas jonkun tekosyyn keksii...
      7
    • Kuka Jakke? nevahööd!!
      5

Recommended Posts

Toivon kuitenkin et Jakke raahaa sorjan rankansa LANeille, vaikkakaan en henkeäni pidättele sen tapahtuman todennäköisyyden puolesta. :mrgreen:

<3 JAKKE <3

Pohdin tämän äänestyksen perimmäistä syytä ja minulle ei tullut kuin yksi syy mieleen, J4N1 yrittää käänteispsykologisesti,joko tietoisesti tai tiedostamattaan, saada minut keksimään joku tekosyy etten ko. tapahtumaan tulisi ja syy on selvä,olenhan ainoa joka voittaa J4n1n pelissä kuin pelissä, huolimatta hänen tavastaan odottaa HP:n olevan pieni ja antaa muiden tehdä alkutyö, kunnes selfclaimed fragikuningas astuu varjoista stiilaamaan tapon. Muiden kohdalla se saattaakin onnistua,mutta miulle hän ei pärjää edes vaikka oisin henkihieverissä,oli peli sitten ET tai Chivalry.

Tämänhetkisen tiedon mukaan olen tulossa,mutta eihän sitä koskaan tiedä?! :evil:

Pohdin tämän äänestyksen perimmäistä syytä ja minulle ei tullut kuin yksi syy mieleen, J4N1 yrittää käänteispsykologisesti,joko tietoisesti tai tiedostamattaan, saada minut keksimään joku tekosyy etten ko. tapahtumaan tulisi ja syy on selvä,olenhan ainoa joka voittaa J4n1n pelissä kuin pelissä, huolimatta hänen tavastaan odottaa HP:n olevan pieni ja antaa muiden tehdä alkutyö, kunnes selfclaimed fragikuningas astuu varjoista stiilaamaan tapon. Muiden kohdalla se saattaakin onnistua,mutta miulle hän ei pärjää edes vaikka oisin henkihieverissä,oli peli sitten ET tai Chivalry.

Tämänhetkisen tiedon mukaan olen tulossa,mutta eihän sitä koskaan tiedä?! :evil:

Jakke eipäs nyt vaihdeta puheenaihetta. Kyllä sä tiedät miten mm. Chivalryssa käy muualla kun sun satumaailmassa.. :mrgreen::mrgreen:

Voisit myös opetella käyttää muita välimerkkejä kun pilkkua.. :shock: